Gyakori kérdések
Milyen fizetési lehetőségek vannak a Posh Hungary-nál?
Fizetési lehetőségek: Bankkártya (előre utalás), PayPal vagy Utánvétes fizetés (csak Magyarországi címre) segítségével. A fizetési lehetőségek szállítási címektől függően eltérhetnek.
Szállítás
Mennyi idő a szállítás és mennyibe kerül?
Miután a megrendelésed ellenőriztük, rendszerint 12 órán belül feldolgozzuk. Ez nem vonatkozik a hétvégékre és az ünnepekre. A szállítási időt és a költségeket a különböző európai országokba alább találod. A szállítási időt a megrendelést követő munkanaptól számítjuk.
Magyarország
– GLS futár (2-4 munkanap): Ingyenes kiszállítás
Austria, Czech Republic, Croatia, Romania, Slovakia, Slovenia
– GLS courier (2-4 Working Days)
Belgium, Bulgaria, Netherlands, Poland, Luxembourg, Germany
– GLS courier (3-5 Working Days)
Denmark, United Kingdom (UK), France, Italy, Ireland
– GLS courier (5-7 Working Days)
Finland, Latvia, Lithuania, Portugal, Spain, Sweden, Estonia
– GLS courier (7-9 Working Days)
Hogyan kézbesítitek a csomagokat?
A webshopunkban leadott megrendelések teljesítése érdekében a GLS futárszolgálat szolgáltatásait vesszük igénybe.
Hogyan követhetem a csomagom?
Minden csomaghoz tartozik egy csomagszám, ezért könnyedén nyomon követheted a csomagod itt (Magyar) vagy itt (English). Ha a futár valamilyen okból nem tudta kézbesíteni a csomagot és többszöri megkeresés után sem tudta átadni azt, akkor a csomag visszakerül hozzánk.
Rendelés módosítása, törlése
Módosítani vagy törölni szeretnél egy rendelést?
Minden megrendelés módosítást vagy törlést a rendelés leadásától számított 12 órán belül jelezd a hello@poshhungary.com e-mail címen a kérelem feldolgozása érdekében. A korábban meglévő Posh fiókodban lehetőséged van a rendelés leadásától számított 12 órán belül törölni a megrendelésed.
Termék visszaküldése
Vissza szeretnék küldeni egy terméket mit tegyek?
Ha vissza szeretnél küldeni vagy cserélnél egy terméket kérjük, lépj velünk kapcsolatba a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Minden terméknek nem használt állapotban és eredeti csomagolásban kell lennie. A visszaküldést a vevő fizeti.
Posh fiók
Hogyan törölhetem a Posh fiókomat?
A fiókod törlését az ügyfélszolgálattól kérheted vagy a fiókod oldalán a Fiók törlése menüpontban is törölheted azt.
Viszonteladó
Lehetek Posh Hungary viszonteladó?
Mivel folyamatosan terjeszkedünk, mindig szükségünk van új tehetségekre – a vállalkozás minden területén. Csatlakozz hozzánk, ha van egy boltod vagy online áruházad és szeretnéd értékesíteni a termékeinket. Írj nekünk a hello@poshhungary.com címre.
Nem találod a választ a kérdésedre?
Szívesen segítünk. Használd a kapcsolatfelvételi űrlapunkat vagy írj nekünk a hello@poshhungary.com e-mail címre.